Часті запитання

АДРЕСА АПТЕКИ

  • Будь ласка, зверніться до вашого торгового представника. Він внесе до системи всю необхідну інформацію про адресу вашої аптеки. Контактні дані представника ви знайдете у вашому особистому кабінеті в розділі «Особисті дані». Якщо дані представника відсутні – звертайтеся до техпідтримки.

  • Будь ласка, зверніться до вашого торгового представника. Він відкоригує в системі всю необхідну інформацію про вашу аптеку. Контактні дані представника ви знайдете у вашому особистому кабінеті. Якщо дані представника відсутні – звертайтеся до техпідтримки.

АВТОРИЗАЦІЯ

  • Це може бути за таких причин:
    - неправильно введено ім’я користувача або пароль; Перевірте коректність написання імені та введення пароля;
    - ваш акаунт заблокований / не підтверджений. Зверніться до вашого торгового представника або до техпідтримки.

  • Якщо ви забули пароль, то спробуйте відновити його через форму «Нагадати пароль». Якщо ви забули логін, то зверніться до техпідтримки.

  • Лист з інструкцією для скидання паролю мав прийти вам на пошту, з якою ви реєструвалися, також перевірте вкладку «Спам» у поштовій скриньці.

  • Це може бути за кількох причин:
    - ви звільнилися, і торговий представник закрив вам доступ до платформи;
    - ви перейшли працювати до мережі, що не є партнером клубу;
    - ваша мережа вийшла із партнерства з клубом;
    - ви перейшли працювати до партнерської мережі, але торговий представник ще не оновив ваші дані.

    Щоб розблокувати акаунт, вам треба заповнити форму на сторінці блокування, також зверніть увагу на коректність наданої інформації. Після отримання повідомлення від техпідтримки щодо розблокування акаунта ви зможете продовжити навчання.

  • Підтвердження відбувається протягом семи робочих днів. Якщо протягом семи днів торговий представник не підтвердив ваш акаунт, спробуйте сконтактувати з ним, якщо відповіді немає, то звертайтеся до техпідтримки.

  • Інструкцію з реєстрації на платформі ви можете відкрити за посиланням